quiseamuli

Kako pravilno prezentovati turističko-ugostiteljsku ponudu na Facebook-u?

quiseamuli | 04 Јануар, 2019 14:29

Skoro niko od nas ne pere ruke pravilno





❤️ Click here: Kako pravilno prezentovati turističko-ugostiteljsku ponudu na Facebook-u?




Da li je vaš cilj da mene obaveštavate o svojim proizvodima i aktivnostima, ili da gledate šta ja radim? Na sajtu se može videti i novi logo Turističke organizacije opštine Knjaževac koji će dodatno doprineti vizuelnom identitetu naše destinacije. Ako ste profesionalni u svom poslu na radnom mestu, budite profesionalni i u svom korporativnom nastupu na Facebook-u!


Kako pravilno prezentovati turističko-ugostiteljsku ponudu na Facebook-u?

Na sajtu se može videti i novi logo Turističke organizacije opštine Knjaževac koji će dodatno doprineti vizuelnom identitetu naše destinacije. Ovo samo govori o tome koliko su ljudi iz Facebook-a svesni problema zloupotrebe privatnih profila.


Kako pravilno prezentovati turističko-ugostiteljsku ponudu na Facebook-u?

Poslovni profili ne postoje! Fejs je i izuzetno jako marketinško sredstvo pa se često koristi u poslovne i propagande svrhe. Paralelno sa novim sajtom TOOK kreće i u intenzivniju kampanju na društvenim mrežama, pre svega na Facebook-u, kako bi na najpopularnijoj društvenoj mreži, uz pomoć novog sajta, predstavila prirodne lepote i kulturno bogatstvo knjaževačke opštine. Mnogi u početku ne znaju da otvaranjem profila pod nazivom npr. Facebook je globalno najmasnovnija društvena mreža. Otvaranje profila koji predstavlja neki ugostiteljski objekat hotel, pansion, restoran, bar , turističku agenciju ili organizaciju nije dozvoljeno po pravilima facebook-a. Zašto biste vi, kao turistička organizacija, hotel, vila, restoran, diskoteka,..

Skoro niko od nas ne pere ruke pravilno - Dakle, profili se ne mogu koristiti u poslovne svrhe!


Kako pravilno prezentovati turističko-ugostiteljsku ponudu na Facebook-u?

Da li koristiti profil, grupe ili kreirati stranicu? Ili pucati iz sva tri oružja? Facebook je globalno najmasnovnija društvena mreža. Nemati danas facebook profil gotovo da je isto i kao nemati ličnu kartu, a popularni fejs znaju svi da koriste, od najmlađih do penzionera. Fejs je i izuzetno jako marketinško sredstvo pa se često koristi u poslovne i propagande svrhe. Ono što je, međutim, kod nas nekako slabo poznato, a naročito u turizmu i ugostiteljstvu, jeste činjenica da se korišćenje facebook-a u lične i poslovne svrhe veoma razlikuje. O ovome su već dosta pisali mnogi na domaćoj internet sceni. Ja ću samo sve to što sam pročitao spojiti sa nekim svojim iskustvima i prilagoditi turističko-ugostiteljskom sektoru, jer vidim da postoji izuzetno velika potreba za nekim pojašnjenjima iako toga mnogi nisu svesni. Da biste koristili facebook morate imati otvoren profil na istom. Tu se podrazumeva otvaranje vašeg ličnog profila, sa vašim imenom i prezimenom. Otvaranje profila koji predstavlja neki ugostiteljski objekat hotel, pansion, restoran, bar , turističku agenciju ili organizaciju nije dozvoljeno po pravilima facebook-a. Facebook ima sisteme kojima proverava verodostojnost i regularnost svakog profila, ali kao što svi znamo to im baš i ne ide od ruke u praksi. Mnogi u početku ne znaju da otvaranjem profila pod nazivom npr. Hotel Mountain, krše pravila facebook-a, a i kada saznaju nekako je tada sve još slađe, jer mi, balkanci, volimo da mislimo kako smo nadmudrili ove iz Facebook-a čitaj Zapada :. Međutim, nije problem što ćete takvim profilom prevariti FB, daleko veći problem za vaš posao je što time obmanjujete i svoje klijente i potrošače. Recimo da vas za prijatelja na facebook-u uporno dodaje osoba koju ne želite da prihvatite za prijatelja. Ne želite da taj neko zaviri u vašu privatnost, da vidi šta i sa kime komentarišete, kakve slike postavljate, šta slušate od muzike, gde živite i tome slično. A onda vam jednog dana stigne zahtev od neke turističke organizacije, agencije, ili nekog hotela sa 5 zvezdica. Ne pada vam na pamet da to može biti upravo ona osoba koju niste želeli među svojim prijateljima? Odmahnućete rukom, ali razmislite više puta. Vi nikada ne znate ko je iza takvih profila, a kada ste sa nekim prijatelj, on može videti sve vaše podatke i aktivnosti, ukoliko to ne podesite drugačije što opet, čini mali broj korisnika. Zašto biste vi, kao turistička organizacija, hotel, vila, restoran, diskoteka,.. Da li je vaš cilj da mene obaveštavate o svojim proizvodima i aktivnostima, ili da gledate šta ja radim? Da li vam je cilj da ja vidim sliku vašeg hotela ili da vi gledate moje slike sa rođendana? Da li vi imate prava na tako nešto?! Zapitajte se malo i videćete da izuzetno grešite sa korišćenjem privatnih profila za poslovne potrebe. Poslovni profili ne postoje! Postoji još jedan problem sa profilima — ne možete imati više od 5000 prijatelja iako je ovo delimično rešeno opcijom Subscribe. Možda o tome ne razmišljate u početku, ali će vam kasnije biti krivo što ne možete prihvatiti još prijatelja. Dakle, profili se ne mogu koristiti u poslovne svrhe! To nije pravilno, niti etički a ni pošteno prema vašim klijentima — vašim stalnim i potencijalnim gostima! Pored profila, facebook nudi još otvaranje grupa i fan stranica. Preduslov je da prethodno imate otvoren profil, ali vaš lični. Grupe na facebook-u takođe nisu mesto na kome biste trebali da promovišete svoj biznis. Grupe su namenjene grupama ljudi koji imaju neka slična interesovanja, koje povezuje neka zajednička stvar. Dobar primer za grupe su grupe za odeljenja u školama ili studijske grupe na fakultetima i sl. I grupe se mogu zloupotrebiti, na taj način što u više nije potrebno nekoga pozvati da se učlani u grupu, već ga jednostavno sami ubacujete, a on dobija obaveštenje notifikaciju da je dodat u grupu. Te notifikacije često prođu nezapažene, pored ostalih, pa se čovek tako nekad nađe u čudu kada vidi u kojim je sve grupama član. Postoje i zaključane grupe i one su nešto drugo. Promovisanje poslovnih ponuda na stranama je sasvim po pravilima fb-a. Strane nemaju ograničenje u pogledu broja fanova kao profili sa prijateljima. Kada ste vlasnik strane vi ne možete zaviriti u privatnost svojih fanova niti ih možete samo uvući na stranu, već im možete samo poslati poziv da je like-uju. Fanovi vaše strane dobijaju informacije koje vi izbacujete, mogu te sadržaje da komentarišu, dele, čak i da se taguju na slikama stranice, ali vi ne možete videti njihove slike, što vam, ipak, i nije potrebno. Naravno da je teže podići broj fanova strane nego prijatelja na profilu ili broj članova grupe, ali ovo je najadekvatniji i najpravilniji način da promovišete svoju turističko-ugostiteljsku ponudu na facebook-u. Od nedavno Facebook je omogućio profilima da postanu fan strane. Ovo su najradije dočekali oni koji imaju profile koje koriste u poslovne svrhe a dostigli su limit od 5000 prijatelja. Ovo samo govori o tome koliko su ljudi iz Facebook-a svesni problema zloupotrebe privatnih profila. Problem je što u tom slučaju vlasnici ovakvih profila moraju da se odreknu svih zadovoljstava koje nosi profil — mogućnost da zavire u privatnost svim tim ljudima, šalju im razne pozive i sl. Zato je, nažalost, poražavajuće kada naletim na hotel koji ima 4995 prijatelja i ne planira da svoj profil prebaci u fan page. Ako ste profesionalni u svom poslu na radnom mestu, budite profesionalni i u svom korporativnom nastupu na Facebook-u! Povezani tekstovi: — — Domaci filmovi 10. I to je jedino pravilno rešenje, o tome nema rasprave. Napraviću profil, steći ću 5. Međutim, ko zna tehnike promocije, ili uloži i neki cent u reklame, može brzo da poveća broj lajkova, što za ovaj fan page nije slučaj, jer nismo radili neko reklamiranje niti promociju, ali sam skapirao da je otvaranje fan page-a neki minimum. Nadam se da ću do sledeće godine početi ozbiljnije da se bavim ovim fan page-om, a vi možda napišete i članak o promociji na facebooku, pa taman iskoristim to. Dosta putujem ali obavetavam se isklucivo pretragom na Googlu ili Bingu. To sto je zakoracio u poslovne vode mislim da je kraj FB-ka. Instagram, Twitter, Pintarest i drugi ce zauzeti njihovo mesto na trzistu mada vidim d ai oni prave istu greshku. Oni su poceli kao platforma za druzenje i upoznavanje ali g-da mladi milioneri su postali prilicno alavi napare izasli na burzu i komercijalizovali se. To mi se nimalo ne svidja. Naravno to je samo moj utisak i anti kapitalisticko misljenje.


Links ponuda tableta i opreme
Ertotske price Masaže zagreb plavi oglasnik Žena u najboljim godinama
 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by blog.rs - Design by BalearWeb